2010. december 8., szerda

Niki születése

Niki baba nagyon megvárakoztatott minket,pontosabban jól megtréfált:)Már egy hete elég rosszul voltam.Minden nap jó kis jósló fájások voltak.Kedd óta a nyákdugó is távozott.Csütörtökön már olyan rosszul voltam h csak feküdtem.Hányingerem volt,szédültem,és ismét jó kis fájások.Még egy kád vízbe is beültem,ennek hatására jobb lett.Persze tettem vettem utána is mint mindig.CTGn is minden oké volt,doki is mindent rendben talált.Teljesen zárva voltam.Újra megbeszéltük h mi lesz ha túlhordom.
Szombaton a vásárcsarnokban voltunk.Vásárolgattunk,burgerben kajáltunk.Este meg a konyhába serénykedtem.

Vasárnap hajnali fél4kor arra ébredtem h álmomban vajúdok.Aztán hamar rájöttem h nem csak álmodtam,tényleg 5-6 perces fájásaim vannak.Mikinek is mondtam,aki persze aludt tovább:))Fél 5kor mondtam h ez már nem csak jósló.Gondoltam beállok a zuhany alá,és elválik.De előbb nézzük h ki tud jönni Izusra vigyázni.Petiék hétvégén nincsenek,mondtam h hívjuk anyósomat,hátha nem dolgozik.Mázlink volt,szabadnapos volt aznap is és hétfőn is:)Fél órán belül itt is volt.Addig megvolt a zuhany,fájások már 2-3 percesek.

Fél 6 magasságába indultunk be a kórházba.Iza aludt,fel se kelt.Miatta nem aggódtam,mert szereti a nagyit és biztos örült is mikor meglátta reggel.Szóval elindultunk,gondolkoztam a taxin...végül gyalog mentünk be megint.Hát marha hideg volt!!!Közben a 2-3 perces fájások...ami Miki szerint inkább 20-30 m-esek voltak:)De beértünk,vicces volt nagyon:)

Benn megvizsgáltak,közölték h zárva vagyok.Nem lepődtem meg,de azért örültem volna 1 ujjnyinak is:)Feltettek CTGre,beengedték Mikit is és vártunk.Vagyis fájtunk:)2-3 percesek voltak,néha volt egy hosszabb szünet,de utána erősödtek a fájások.Sétáltam is,meg kitöltöttem a papírokat stb.Pont műszakváltás jött,néha nem tudtam követni h most ki jön és ki megy.A dokit csak a reggeli műszak hívta,addig nem is volt értelme.Viszont tök hamar jött is,9 után picivel már benn is volt.Maga volt a megváltás.Viszont megvizsgált,ZÁRVA!Csak a méhnyak rövidült.Baba fenn,nincs beilleszkedve,hegem meg fájt már ekkor:( Mondta h akkor 15 perc és műtő.Hát nem lepődtem meg.Úgy látszik engem nem erre találtak ki.Annak azért örültem h most csak 6 órát vajúdtam.

A műtét rendben zajlott,mindenki nagyon rendes volt és profi.Mondjuk sokkal többet éreztem most mint az elsőnél.Vagy lehet h akkor már annyira fáradt voltam h kiestek dolgok.Tehát viszonylag "frissen" éltem most át az egészet,egészen más "élményekkel":)Niki baba pedig 2010.december 5-én pontban 10kor megszületett.Első ránézésre tiszta Iza!Aztán persze láttam h mi az amiben eltérnek picit.Ismét Miki kapta meg először,szerinte nem is hasonlít senkire:)

A műtét után az őrzőbe kerültem.Hát olyan volt mintha nem is szültem volna,vagyis olyan fájdalmaim voltak mintha még vajúdnék.Sokkal jobban fájtak a méhösszehúzódások mint az elsőnél.Aludni nem is tudtam.4 körül pedig hozták Nikit,aki rögtön rácuppant a cicire.Azóta is folyton hamázna,nagyon ügyes!5kor meg jött Miki,ő is egy órát volt.Aztán jött az első felállás...hát ez is sokkal jobban fájt mint tavaly.Éjszaka pedig szinte semmi alvás nem volt.De összesen ketten voltun,nem volt teltház,így mehettem is az osztályra hétfőn reggel.

Onnantól Niki velem volt végig,ügyesen szopizgatott,kedd estére lett is tejem,persze még lesz ez több is!És mivel nem sárgult be,így ma már jöhettünk is haza.

Iza jól viselte a távollétem,1-2 szer keresett csak.Amúgy mindig ment vmerre.Tesót pedig nagy örömmel fogadta itthon,szerintem most kezdi felfogni h mi van.Először csak azt hitte h "átmenetileg" jött egy baba:)Már a kezébe is kellett adni többször is,és folyamatosan hajtogatja h baba,baba.Már majdnem sírt is örömében,hát nagyon megható volt.És már be is takarta tesót,aki továbbra is BABA névre hallgat.

Egyelőre megvagyunk,jól vagyunk.Én már a kiindulási súlyom alatt vagyok...persze a hasam az jó nagy és piszkosul fáj is.Mondjuk sokkal jobb mint 2 napja,de most sokat kell pihenni.Nem emelhetek,Izával így nehéz...úgy felemelném már rendesen.Mellé se tudok feküdni az ágyába,mert nem nagyon tudok kimászni onnan.De pár nap és remélem h menni fog!Kíváncsian várom a következő napokat!

Ha vmit kihagytam és eszembe jut akkor pótolom!

Köszönjük a sok-sok gratulációt,nagyon jól esett h ennyien drukkoltok nekünk!!Igyekszem jönni,aztán elválik h a 2 gyerek mellett mennyi hírt tudok adni magunkról:))

8 megjegyzés:

  1. Még egyszer nagyon gratulálok! Olyan jó olvasni egy baba születését :) Iza meg egy kis tündér. Gyors felépülést Neked!

    VálaszTörlés
  2. Pihenj amennyit csak tudsz, sajna a 2. császár már csak ilyen, sokkal jobban fáj és nehezebb a gyógyulás. Emlékszem én is nagyon megszenvedtem.:-(
    De a lényeg ez a gyönyörű pici lány.:-)

    VálaszTörlés
  3. Sok szeretettel gratulálunk a szép családhoz! Most már Nikit is meglocsolhatja Csani húsvétkor!

    VálaszTörlés
  4. 20-30 méteres fájások, ez jó :DDDDD
    Sok-sok boldogságot nektek, most már két forrásotok is van hozzá :-) Gyors felépülést, sok puszi!

    VálaszTörlés
  5. Szép történet,örülök a boldogságotoknak,hát még Izáénak!! Kitartást,sok erőt kívánok!Példa értékű család vagytok!

    VálaszTörlés
  6. Szívből gratulálok én is, és nagyon sok boldogságot kívánok a 2 gyönyörű kislányotokhoz! Pihenj, amennyit csak tudsz, gyors felépülést neked!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon nagy gratula még egyszer:)Leljétek sok örömötöket gyermekeitekben:)Nagyon szép család vagytok:)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű ez a családi idill.:-)))Szívből gratulálok Nektek!:-)

    VálaszTörlés