2010. december 18., szombat

Mérlegelés

Iza: 11,7 kg

Niki: 3,3 kg


Niki továbbra is eszik ,alszik.Sírni nem is hallottuk eddig.Néha nyekereg meg erölködik,nem tudom hogy min.1 hét alatt 360g-ot hízott,szépen gyarapszik.Picit ki van száradva a bőre,kenegetem neki olajjal.Hámlik a kis keze meg a lábfeje.Kedvenc helye az ablak előtt a mózesben,ahol pólyában alszik.Most is alig vártam h felkeljen!

Iza sokat dumál,szerencsére kezdi megszokni tesót.De figyelni kell,mert folyton ugrál meg szaladgál:)Most megint kevesebbet eszik,nagyon érezni az őrlőket...de még nem tört át teljesen!

Új aranyköpés is jön tőle:
Szólt az apjának h APA,APa.De ő nem figyelt.Erre odaszólt neki h Miki,hahó:))Én szoktam ezt mondani ha se hall se lát,de nem gondoltam h megjegyezte:)Írtó vicces volt!

2 megjegyzés:

  1. Edes lehet Niki baba a mozeskosarban majd egy foto tegy fol rola,Izabell meg tunderi ahogy ilyeneket mond,igen neha azt hiszuk hogy nem is figyelnek es mikor nem is szamitunk ra akkor beszelnek.Szep a sulyuk es Niki baba nagyon jol gyarapszik

    VálaszTörlés
  2. Nyugodtan johetek hozzank olvasni mert vegul nem tettem zarta a blogomat.
    Az uj blogunk cime
    http://szabinaesjulia.blogger.hu/

    VálaszTörlés