2010. december 10., péntek

Eredmény hirdetés

Akkor eredményt hirdetek!A tippelős játéknak 3 nyertese van!

Akik eltalálták a napot: 
Moncsi,Zsóka és Reni!

Gratulálok nekik!
Még nem tudom h most sorsoljak...vagy ennyit horgoljak.Ha van türelmetek kivárni,akkor szívesen horgolok mindenkinek,max sorsot húzok h ki kapja az elsőt:)
Remélem jó lesz így,kis türelmeteket kérem,mert jelenleg mindkét kezem foglalt,de az év elejére igyekszem elkészíteni a meglepit(ha már eddig nem fedtem fel h mi is az a vmi)

3 megjegyzés:

  1. Annus, köszönjük, mondhatom mind 3 személy személyében:) Nyugodtan babázz:))Én nagyon élvezem a képeket és videókat:)annyira szépek a gyerekeitek:)

    VálaszTörlés
  2. Annus, én türelmes vagyok :-), most a családod az első! Ahogy ismerlek úgysem sokáig leszel nyugton. :-)))

    VálaszTörlés
  3. Annus!
    Én is úgy gondolom, hogy nem ez az első :)
    Örülök, ha kapok valamit, de nem sértődöm meg akkor sem, ha nem :)Egyébként nem a valamiért tippeltem, csak úgy! Nyugodtan babázz!

    VálaszTörlés