2011. szeptember 22., csütörtök

Ami kimaradt

A szülinapi beszámolóból kimaradt még hogy épp jöttünk volna vissza,mikor hívott Évi hogy kijönnének.Így felvettek és hazahoztak minket:)És megnézték a kocsi...nem is tudom írtam e hogy egyszer indultam volna és a ház előtt leállt...na kiderült hogy csak a benzin,vagyis etanol fogyott ki:)))Mielőtt buta szőkének nézne vki,azért mennie kellett volna még minimum 100 kmt....így a fogyasztás 12 l lett százon.Na és a kijelző rossz,és az a sárga lámpa se gyullad ki ami még azt jelezné hogy minimum 100km-t lehetne még menni:)))Ez van,legközelebb időben indulok el tankolni.Mert amúgy már terveztem hogy megyek,de gondoltam 30km-t még kibír...
Na a lényeg hogy most benzint kapott,jobban is megy vele és nem kell bemelegíteni se induláskor.Köszi É és G:)))

Dobok még képet is hogy a gyerkőcök milyen jól elvoltak szombaton.







Illetve a mai nap ültetgettem.A virág hagymákat dugdostam:))Remélem kikelnek!A bejáratnál is szép kis díszítést csináltam,ha így haladok 10 év múlva végig is érek a kerítés mellett:)Holnap majd fotózom miről is van szó:)

3 megjegyzés:

  1. Látom a fényképalbum Izánál is jó "játék" :)
    Nagyon szépek a csajszik!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édesek a képek, főleg a többszereplősek!:)) Én is dugdostam hagymákat...ha van kedved, írd meg, hogy miket sikerült a földbe rejtened!
    Én itt írtam le, hogy mit kertészkedtem!!


    http://vetemenyesunk.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Ngayon cukik a gyerekek,milyen jol elvannak mar egymassal.A kert is kesz lesz majd.puszika

    VálaszTörlés