2011. szeptember 11., vasárnap

Névnapos és 9 hónapos

Nikinek tegnap volt az első névnapja.Szegény nem kapott semmit:))Na nem mintha tudta volna miről van szó.

Szegény fogzik továbbra is,és ismét kel hajnalban enni,nappal nehezen alszik el és iszonyat válogat a kajákkal.
Voltunk tanácsadáson is,minden rendben van vele.8450g nak és 68 cm-nek mérték.Én itthon még aug.27-én pontosan 8 kilónak mértem és kb 70 cm-nek.Mindjárt megnézem és bemásolom Izáról mit írtam mikor 9 hónapos volt,kíváncsi vagyok miben más a 2 gyerkőc,mert igen,egyre inkább körvonalazódik hogy nagyon eltérő személyiségek lesznek!

na visszaolvastam!Méretre kb grammra ugyan akkorák.Pedig nagyobbnak tűnik Niki:))És a 9 hónapos beszámolómban szintén a fogzást szidom,és a borzalmas éjszakát.Arra a nagyon sírósra emlékszem is,az első éjjel volt hogy Mikit is felkeltettem hogy vegye már át,mert 1 órája babusgatom és még mindig ordít a gyerek:))Akkor mégse olyan eltérőek a gyerekek:))

Természetesen fotóztam tegnap,majd teszek fel képeket is!És ha időm engedi a kert tervekről is szólok már pár szót:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése