2011. szeptember 22., csütörtök

Szülinap és egyéb

Hétvégén Miki szülinapja volt.Már előre leszerveztem neki a meglepetés(eke)t:)Csak annyit mondtam neki hogy ne tervezzen semmit szombatra.Persze rögtön jött hogy nem szereti a meglepetéseket:))

Aztán szombaton reggel egy idő után elkezdtem készülődni,majd mondtam hogy jó lenne ha elérnénk a 9:40es vonatot:)Aztán jó kis napunk lett.A csajokat letettük a megőrzőbe,és nélkülük mentünk tovább.Köszi itt is elsősorban Tündinek,na jóóó,Petinek is:))) aki kis késéssel csak megérkezett:)
Na de vissza a meglepihez.Foglaltam asztalt a dzsungel caféban,ami nagyon jó kis hely.A kaja is jó volt,mennyiségre is:)Na meg a hely is "különleges" volt.Ebéd után még egy mozira is el tudtunk menni.Tényleg jó volt ,nem is voltunk ennyi ideig gyerek nélkül.Pontosabban gyerekek nélkül.Akik szépen viselkedtek ha lehet hinni a híreknek,Róza is túlélte a szeretgetést,szóval minden oké volt.Majd megismételjük.:)))))

Másnap volt a tortázós rész ,meg kapott még 2 könyvet is Miki.Átjött anyós is,estére meg Zsolt is.Mit ne mondjak Iza oda volt meg vissza,alig lehetett lenyomni.




Miki rákot evett...



Aztán kicsit színesítettem a kerten,na nem nagyon.Árvácskákat ültettem,de legszívesebben az egész előkertet tele tenném vele:)Olyan jó reggel kinézni és látni a virágokat.A kerítés elé is vettem krizantémot.
Miki meg hozott fát,már csak a kályha kell tényleg.De még mindig nem tudjuk hogy mi is lenne a jó...
Tegnap meg kakaós csigát sütöttem.Piskóta tekercsnek indult,hogy a lekvárok fogyjanak,de nem volt itthon hozzá minden...





És végül a ma reggeli látvány,eltűnőben a reggeli köd.

1 megjegyzés:

  1. DE jo szulinapja volt apanak,jo kis meglepi volt neki.Edesek a lanyok a kepeken,szepek a voiragok.puszika

    VálaszTörlés