2011. október 7., péntek

10 hónapos

Annyira elszaladt ez a hét is,majdnem elfelejtettem hogy Niki 10 hónapos volt szerdán...erről persze eszembe jutott hogy mindjárt szülinap.Ami ugye sűrű lesz.Eddig nem a télapó volt előtérben hanem a Miklós nap,aztán Iza miatt most már jobban kell készülni arra is,biztos örül majd a mikulás csomagnak a csizmájában:)És akkor a szülinap is pluszba...Nem is tudom mit hogy kéne,de majd alakul addig!

A héten rámjött a süthetnék is.Piskóta tekercset csináltam,aztán bukta tortát.Mindkettő még aznap elfogyott...a tekercsről kép se készült,de a buktáról dobok egyet.

Nikinek volt kis vendége is tegnap,annyira örült hogy vele egy korúval játszhat.Szegény Barni azért frászt kapott tőle,mert ő is nagyobbakhoz van szokva.Izával jól el is játszott,Niki meg csak megközelítette és sírt is:)De nagyon édesek voltak együtt!




És egy videó is:

Nagyon menne amúgy,valószínű hogy emiatt is van hogy néha nem lehet letenni aludni,csak menne-menne.Kapaszkodás nélkül tegnap is úgy állt mint a cölöp,én levegőt vissza folytva néztem hogy lép e,mert annyira benne volt,de végül csak előre vetődött:)Amúgy 8,4 kiló kb,továbbra is 2 foga van.És írok még róla,de vinnem kell Izust a bölcsibe,és még erről se írtam:)

2 megjegyzés:

  1. Biztos napok alatt el is indul, nagy benne a tenni vágyás!:)) Gondolom élvezi is a kitágult világot!!! Aranyos a videó is! Hogy küzd, hogy sikerüljön!
    A bölcsire is kíváncsi vagyok..várom!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon hamar elfog idulni Niki, nagyon ugyes nagy lany mar.puszika

    VálaszTörlés