2011. október 21., péntek

Megint takony:)

És a takonykór második felvonása zajlik.Iza kezdte már kedden ha jól emlékszem,tegnap estére meg Nikinek is folyt az orra.Én se vagyok a toppon,de nem számít.


Amúgy minden oké,csak eltelik ez a hét is.Remélem Mikit megismerjük még,hétfő reggel óta nem láttam.

Kérdeztem Izát egyik nap mit szeretne karácsonyra.Erre közölte hogy autót.Na mondom mi a szösz,már terveztem magamban hogy lehet vmi távirányítós autót szeretne.Kérdem is hogy mégis mekkorát,milyet stb.Azt mondja:olyat mint nekem van,de kocsikulcs is legyen hozzá:))))
Hát jó korán kezdi!Szegény ha tudná hogy az autó nem is az enyém,és ha már azt kérne vmi fiatalabbat ha lehet:)))

Na mondtam neki végül hogy azt hittem biciklit akar.Ezután azt hajtogatta hogy biciklit akar és sisakot hozzá.Meg legyen rajta egy ülés,oda beteszi a Nikolettet és teker!Hát annyira édes!Ezt előadta a telefonba Mikinek is.Tegnap már mondta neki hogy inkább szánkót kérjen:)
Zárójelben jegyzem meg hogy kell majd szánkó,de mivel lehet hó se lesz,vagy ki tudja,vmi más ajándék is kéne,különben lehet majd a homokban húzgálni Izát karácsony este:))

És végül az elmaradt képek!
https://picasaweb.google.com/Annus0424/Karcagon02?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJjhxNqBk7j4IA&feat=directlink

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése