2011. október 17., hétfő

Utazás

A hétvégén ismét útra kelt a csipet csapat.Most Karcag volt az úti cél.Pénteken reggel Mii elvitte a nagy táskát,mert ő Soroksáron szállt fel.Én meg a 2 gyerekkel+babakocsi+hátizsák Varsányban.Valahogy jobban szeretek ott parkolni,mert odáig kocsival mentünk.

Niki az ergóban van ilyenkor,babakocsi összecsukva,Iza gyalog.gy nő kikapta a kezemből a babakocsit hogy majd ő felteszi(alig tudott vele felszállni....mondtam neki hogy segítek:) )Aztán még az állomáson 2 öreg bácsi tartott szóval,kiderült hogy az egyik 2 utcányira lakik tőlünk.Na a lényeg hogy felszálláskor az egyik még a hátizsákomat is nyomta,biztos azt hitte ezzel segít:)

3 óra az út amúgy,Kőbányán kicsit várni kell a másik vonatra,de nem vészes.A gyerekek oda és vissza is szépen viselkedtek.Szerencsére nem volt gond,leszámítva hogy visszafelé olyan sokan voltak már megint Pestig....Niki végig az ölemben ült,a fülke tele volt,a folyosó is...Iza a babakocsiban aludt egész úton kinn a folyosó végén.Este fél 7re itthon is voltunk,Gizmóka várt már a kapuban és a lakás se hült ki amíg nem voltunk.Mert közben elég hideg lett éjjelente.

Azért jól eltelt a hétvége,Iza jókat játszott,alig tudtuk behozni megint az udvarról.Meg a dédi is jól elfáradt,fel is hívom hogy sikerült e kipihennie Izát:))

Az éjszakák nem voltak vmi jók,főleg a szombati.Niki fenn volt 2 órán át és nem lehetett letenni,sírdogált is szegény.Még Miki is fenn volt,ami nagy szó már:)Mert általában nem érzékeli az éjszakai "műszakomat":)

És persze vannak képek,fel is töltöm őket valahova,addig csak ízelítő!


4 megjegyzés:

  1. 3 Órás út! Büszke lehetsz rájuk!! Még nekünk is sok!!!
    Az alvás meg biztos az idegen hely miatt volt zűrösebb! Nekem a lányom bárhol elaludt, de a fiam nagyon kényes volt a helyére!

    VálaszTörlés
  2. Köszi:)Hát én nehezebben viseltem az tuti:)Mondjuk hozzá vannak szokva a vonatozáshoz:P

    Nem a hely volt a gond,alszanak máshol is szépen szerencsére.Ma éjjel Iza is ordított itthon...jönnek az őrlők.Mondtam már hogy nem szeretem a fogzást?:)))

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok...Tényleg büszke lehetsz rájuk:-) Mondjuk Én sem panaszkodok...bárhol alszik ha álmos...:-) Fog?? szegény:-(

    VálaszTörlés