2011. október 24., hétfő

Karácsony

Na idén olyat tettem mint még soha!
Ma megvettem a gyerekek karácsonyi ajándékát!!!El se hiszem!Mindig eltervezem hogy időben vásárolok,aztán 20án még ott vagyok hogy mit is kéne venni???

Mivel olvasni nem tudnak,így leírhatom hogy Iza polly pocket játékot kap.Próbáltam vmi olyat ami "kicsi",bár csinos kis babaházak meg babakonyhák vannak,de ha minden évben vmi ilyet vennénk,egy idő után be se lehetne lépni a szobájukba:)

Niki meg fisher price little people játékokat kap.Neki nehezebb volt,mert nem akartam olyat ami már van pl formabedobó és hasonlók,ugyan akkor Iza régi játékát se szerettem volna "becsomagolni".Szegény így is örököl mindent,a szülinapja és a karácsony meg jó közel van egymáshoz,had kapjon már vmit ami az övé!:)

Mikinek kellene vennem vmit,ötletem van is szerencsére:)De mivel ő tud olvasni,így azt nem írom ide:)))))
Na és persze a többit se!


És már most írom,hogy terveim szerint december első 2 hétvégéjén várja Nikike a vendégeket szülinapja alkalmából:)Lesz torta meg kaja-pia:)Időpont egyeztetés később.

1 megjegyzés:

  1. De jó,hogy már ennyivel előre megoldottad a karácsonyt:-)Mi mindig 24.i héten vásárlunk:-)

    VálaszTörlés