2011. november 16., szerda

Beindult

Niki vasárnap óta sétál!!!Kapaszkodás nélkül természetesen:)
Már egy ideje 4-5 lépést megtesz egyedül,de csak mostanra érkezett el a pillanat hogy nagyobb útra is el merjen indulni.Átszeli a nappalit is,ki-be sétálgat a szobákból.nagyon örül magának,na meg Iza is élvezi hogy sétálgat a tesó.

És ahogy minden mást,ezt is 1 hónappal előbb csinálja mint Iza.Ő 12,5 hónapos volt mikor elindult egyedül.Remélem a beszédfejlődésben nem lesz ennyire gyors,mert már most megfájdul a fejem ha Iza egész nap nyomja.Igaz kevés esélyt látok arra hogy némán ücsörög majd Nikike,már most sokat jár a szája.Mondja hogy :anya,apa,pápá,cica,baba.És pár szónak az elejét mondja csak,de én már tudom hogy mit is akarna mondani.



Eltűnésem okáról is írok:)Előző héten sok kimenőm volt.Hétfőn nálam volt tali,meg bementem Pestre is.Csütörtökön gyerekek nélkül mentem talira,pénteken pedig egyedül utaztam Szolnokra.Így 2,5 év után nagyon furi volt(de egyben iszonyatosan jó is) hogy egyedül lehettem egy napot és egyedül aludtam.Nem kellett kelnem se etetés,se sírás se semmi miatt(azért nem aludtam olyan jól,mert folyton azt hittem gyerek nyüszögést hallok...remélem hogy ez idővel elmúlik azért:)

Szombat este persze már itthon is voltam,de teljesen feltöltődtem.Azért jó volt úgy beszélgetni mindenkivel hogy közben nem kell fél szemmel a gyerekeket lesnem.

Folyt köv a hét második felével,remélem túlélem:)

3 megjegyzés:

  1. Niki babanak eloszor is gratulalunk az elso lepeseihez vagyis mar a menneshez.Edes ahogy totyog es latszik hogy Iza mennyire varja es elvezi a dolgot.Hat anya neked is jart az a szabad nap, nekem is jol jonne egy ilyen nap.puszi

    VálaszTörlés
  2. Tényleg felpörög az életed!:))
    Két cserfes, mozgékony kislány nagy öröm, de valóban, nem sok pihenés várható. Vigasztaljon, hogy egyre nagyobbak, többet fognak együtt játszani, és a csacsogással még több vidámságot adnak. De valóban kell, hogy néha a magad ura légy! Fel kell töltődni, hiszen akkor tudsz új erővel kiállni!:))

    VálaszTörlés
  3. gratulálunk Niki első lépéseihez:)istenem de meg nőtt:)))

    VálaszTörlés