2011. november 1., kedd

EZ+AZ

Nem akartam újabb bejegyzést nyitni,mert még ez is a hétvége képei közé tartozik,így inkább berakom ide őket.
Voltunk ugye a tökfesztiválon,olyan kis családias volt a hangulat.Hát nem tudtam a nagy géppel se jó képet csinálni:)
Aztán itt volt Zsolt és segített betenni Mikinek a "támfalat" előre.Iza azóta is Zsolti így Zsolti úgy:)De Niki is csajból van,ő is folyton ott tette magát:)

És rakjuk tovább a macskakövet.A jobb oldalit én raktam,tök jó!Mármint tökre kikapcsol ez a macskakő rakás.Lehet elmegyek térkő lerakónak:))))Amíg én a pici köveket tettem le,addig Miki a nagyobbakat a szélére,meg tisztította a kicsiket nekem.És ráérő időmbe kapirgáltam is,az udvar nagyobb része kész is.


Délután családilag kinn voltunk.Niki a babakocsiban,Iza mászkált mindenfelé,mi meg a követ raktuk.Egyszer csak oda nézek Nikire,mondom olyan furi vmi.Erre látom hogy a macska az ölébe mászott,ott dorombolt,Niki meg simogatta,vagy tépte a szőrét vagy ki tudja:)





Aztán dobok képet Niki cipőjéről is.Örülök hogy jó áron találtam egy téli cipőt,és remélem kitart tavaszig....Vagy mikor kinövi utána nem lesz se hideg se hó többet.Mostanában nem lehet ezt tudni,a hétre is 16 fokot mond...



És végül 2 videó Rózának!Iza küldi sok szeretettel:)))



Még annyi helyzetjelentés,hogy mivel tegnap ebéd után Nikinek is hőemelkedése volt,így hosszas gondolkozás után úgy döntöttem hogy megnézem van e ügyelet valahol.Jellemző hogy az én 2 gyerekem ünnepnapkor lesz beteg...Szerencsére ahova viszem őket Varsányba gyerekorvoshoz,ott van állandó ügyelet is és nyitva levő patika is mellette.Gyorsan végeztem is,sehol nem volt senki.Nagyon rendesek is voltak.A lényeg hogy kaptak antibiotikumot.Mára már mondhatom hogy meg is van a hatása.Igaz éjjel Iza megint lázas volt,de Nikinek nem volt ,szépen aludt.Orruk egyáltalán nem folyik már,szóval csak le volt gyengülve az immunrendszerük és elkaptak vmit.Meg se látszik amúgy hogy Iza többször is lázas volt,pörög szokásához híven.Most is itt ugrál,le se lehetne lőni:))
Én meg ACC-t szedek 2 napja,hála az égnek nem lettem betegebb,sőt,elég hamar kimásztam a takonyból!

5 megjegyzés:

  1. Olyan szépek a lányok!!! És nagyon édesek, ahogy Apával fürdenek. :) Az udvarotok is nagyon jól alakul (irigy-irigy :) ), és Lizának ugyanilyen kabija van, mint Izának. :D :D Csini ;)

    VálaszTörlés
  2. hahaó! Nagyon szépek ezek a csajszik, Iza meg tüneményes, okos kis csajszi, a videón majd meg zabálom :) Mi még egyben, Marcika nem akar kibújni :) A takaród valami csodás lett, nagyon ügyi vagy! Örök emlék lesz Izusnak! :) Zsuzska

    VálaszTörlés
  3. Marcika maradjon csak benn,ráér még:)Nem kell elsietni,gondolok rátok sokat!Gyors szülést kívánok,és csodás első pillanatokat,napokat!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cukik a csajok.Az a cicusos kep csoas,anya nagyon klasz lesz a kertetek,udvarotok, es a koleteves is nagyon szep.A video meg egyszeuen csodas,Iza ahogy mutogat egyszeruen cuki.puszika

    VálaszTörlés
  5. A tökfesztivál, biztos mindenkinek adott jó ötleteket, és sok élményt, látványt!:) A kert rendezés pedig, szerencsére, a jó idő miatt, egyben gyereklevegőztetés is, nagyon tetszik! A cicás kép tündéri, és szerintem, simogatta, mert a cica is és Niki is látványosan élvezték!
    Iza biztos mutatta, hogy finoman bánjon az állattal:)
    A videók pedig, azért is fogtak meg, mert jó ötlet, még, ha ebben az esetben igaz is, hogy úgy bírjuk előadásra a gyereket, hogy majd megmutathassuk a távollevőknek!
    Sikerült is! Milyen jó lesz visszanézni, pár év múlva....!

    VálaszTörlés