2012. február 12., vasárnap

Bárányhimlő 2.0

Bárányhimlő második felvonása zajlik éppen.Szerdán gyanús volt már hogy Niki is elkapta,és tényleg.Sajnos sokkal több pöttye van és hiába mondom hogy ne vakarja,csak vakarja.Azért Iza megértette és próbálta nem vakarni,de Niki még kicsi ahhoz hogy megértse.Elég csúnyán el is vakart már párat,úgy sajnálom szegényt.Remélem sikerül majd vmennyire eltüntetni a nyomát...azt hiszem lesz még ezzel kapcsolatosan bejezés:(

Alvás és evés terén nem állunk vmi jól.Bár az evés még csak csak,pedig a nyelvén is van kiütés meg a szájában benn is.De ha mást nem is a tejet megissza meg a joghurt,puding is megy csak kevesebb.
Az éjszaka azonban botrányos volt.Igazából én nem sokat aludtam,mondhatni semmit.Niki még este aludt 1-2 órát,aztán felébredt és onnantól csak vakarózott,sírt,sehogy se volt jó.Próbáltam ringatni,sétálni,ültem,álltam,feküdtem.Nem volt jó...kapott nurofent is,nem számított.Végül hajnali negyed 5 kor elaludt a babakocsiban,de csak 1,5 órát aludt.Azóta is fenn van.Én meg gondolkozom a következő KVn:)

Merem remélni hogy ez volt a tetőpont és innen gyors gyógyulás lesz!

1 megjegyzés:

  1. Ha még a kis szájában is van, az borzasztó! Reméljük, valóban, ettől rosszabb már nem lesz!
    Örülj annak, hogy többé nem kell félteni őket a bárányhimlőtől legalább!!!:))

    VálaszTörlés