2012. február 17., péntek

Ez már nem is bárány,hanem farkas!

Hétfőn még egész optimista voltam,az első nehéz napok után már nincs is baj a bárányhimlővel.Iza is ilyenkor már vígan szaladgált.Hát Niki is,de nagyon csúnyán elkaparta a pöttyöket az arcán...Tudom,ha fél évvel később kapja el,nem vakarja így szana szét.De ez van,ezt kell megoldani.Felhívtam a gyerekorvost,kérdeztem hogy mit lehetne ezekkel a "sebekkel" kezdeni.Mondta hogy vigyem be,mert látatlanba nem tud mit mondani.Mondjuk igaza van,persze.Kocsi még nincs,szóval gyorsan hívtam Jucit hátha ráér,délig van rendelés.Szerencsére ráért és elvitt minket.Elég sokat vártunk,majd a doki rögtön közölte hogy akkor adna egy beutalót a László kórházba,mert elég csúnyák a sebek és a szeménél meg különösen figyelni kell,inkább nézzék meg.De!Ne aggódjak,nem fognak benn tartani(másnap azért mikor informáltam, mondta hogy örül hogy nem kellett benn maradnunk....)

Na "egyáltalán" nem is aggódtam.Szerintem ha lenne ilyen hogy aggódás mérő,már nem mutatta volna az értéket:))
Szerencsére Juci be tudott minket vinni a kórházba,útközben felvettük Mikit is.Így családostul vártunk ismét jóóó sokat mire jött vki.A lényeg a lényeg hogy minden oké,már gyógyulnak a sebek és betadinnal kell kenni.A szeménél se lesz gond,de menjünk át a szemészetre.Na itt már nem kellett várni.Niki már a vizsgáló láttán is ordított...kicsit orvos allergiája van:)))Csak figyelni kell nem lesz e pirosabb a szeme,de amúgy minden oké.Jucinak itt is köszönjük a fuvart:))Mondjuk legközelebb vmi kellemesebb programot találunk ki:))

Hétfőn este már kicsit fájdogált a torkom,de gyorsan bevettem rá vmit.Másnap reggel már 38 fokot mutatott a lázmérő.Na szupi...betegen,2 gyerekkel,az egyik még bárányhimlős is.Mivel egész nap alig akart lemenni a lázam és folyton vissza is jött már aggódtam.Nem szoktam én lázas lenni.Riasztottam is Mikit hogy kérjen szabit,mert ez nem lesz jó.Lényegében kedd délután óta nyomom az ágyat,teljes karanténban vagyok.Még szerdán is egész nap lázas voltam,éjjel is.Délután elugrottam a dokihoz:gennyes mandulagyulladás...szuper!Soha jobbkor,gondoltam.Ez már nem számít.Kaptam antibiotikumot,aztán fekszem és fekszem,nem mintha meg tudnék mozdulni.Most már csak napi egyszer megy fentebb a lázam.Enni nem nagyon tudok,jó kis fogyókúra ez.

És közben csak esik csak esik a hó.Már totál behavazódtunk.Jöhetne már a tavasz...remélem ezzel mindenki egyet ért!

Következő bejegyzésem kicsit vidámabb,végül Iza csak eljutott egy farsangi mulatságra,ahol NYÚL volt.Jucinak ismét köszönjük a fuvart!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése