2012. június 11., hétfő

Csajos hétvége

A hétvégén lazítani voltunk babanetes barátnőkkel.Csak úgy hatan csajok,illetve 2 pici:)A többi gyereket otthon hagytuk az apukákkal.Már nagyon kellett ez nekem,na meg mindenkinek.Jókat beszélgettünk,esténként iszogattunk,későn/korán feküdtünk.A könyvet amit vittem elő se tudtam venni,szóval tényleg jól eltelt ez a hétvége.Szombaton még a pápai fürdőbe is bementünk.Felemelő érzés volt hogy egy gyerek után se kellett rohannom,nyugodtan ettem meg a büfében a hamburgert és hallottam a saját illetve mások hangját is 2 napig.

A gyerekek itthon nagyon jól elvoltak,Miki is túlélte:)Remélem hogy jövőre is össze tudunk majd hozni egy hasonló csajos kiruccanást!

























5 megjegyzés:

  1. De jo dolgod van anya,nem semmi kiruccanast csinaltatok ti csajok.Nekem is nagyon jol jonne az biztos.puszika

    VálaszTörlés
  2. Hú, ez nagyon klassz lehetett ...

    VálaszTörlés
  3. Igen,az volt:)))Jövőre is tervezünk vmit.Lassan nem babatalik lesznek hanem mamatalik:P

    VálaszTörlés
  4. Szuper hétvége lehetett!
    (Beával honnan ismeritek egymást? :) )

    VálaszTörlés
  5. Fórumról:)))Mindkettőnknek van egy 3 évese(is).

    VálaszTörlés