2012. június 7., csütörtök

Mellékesen

Már kikaptam hogy keveset írok,szóval igyekszem igyekszem.Akkor most nem a gyerekekről,nehogy azt higgye bárki is hogy másból se áll az élet:)))

Azért vannak ám kimenőim rendesen.Barátnőzés,mozizás,színház,nézelődés.Egy tali vagy kerti party.Persze kicsit körülményes leszervezni hogy akkor hogy jutok oda,gyerekkel,gyerek nélkül,ki vigyáz addig rájuk stbstb.Legutóbb is a nagyi jött vigyázni amíg elugrottam egy szülinapra.Általában azért Miki ráér,vagy úgy beszélem meg a dolgokat hogy ráérjen.Nagyon jó ez a pár óra "csend",amikro nincs anyáért kiálltás és a nevemet is megismerem még:)De írtó nehéz egyáltalán nem beszélni róluk,mindig eszembe jut vmi zsiványság amit elkövettek,egy kis beszólás vagy egy nagy hiszti.De gondolom ez így is marad már:))


És azt se írtam még hogy egy dajka képzésre járok.Már gyakorlaton is voltam óvodában.Az óráknak már vége,szóval jöhet a vizsga!

3 megjegyzés:

  1. Hú annus, ez a dajka képzés nekem is új! de nagyon klassz! hajrá a vizsgán! mikor lesz?

    VálaszTörlés
  2. Na, ez tök jó, és tényleg nem is mondtad, tessék ilyeneket is megírni :)

    VálaszTörlés
  3. Vizsga csak szeptemberben(ne kérdezzétek ki találta így ki...)

    Timi!Te beszélsz!Tudod,már panaszkodtam hogy el vagy tűnve!:)))

    VálaszTörlés