2009. augusztus 11., kedd

Évforduló,szülinap

Ma vagyunk 2 éves házasok!!!Ünneplés nem nagyon lesz,lehet nem is talizunk ma...mert ugye a város másik végében van Miki...Na de majd bepótoljuk!:)
Itt van 2 kis videó,tök jó visszaemlékezni!Már majdnem el is felejtettem milyen jó kis nap volt az!

http://amilapunk.extra.hu/video/love22_4.wmv

http://amilapunk.extra.hu/video/love33_4.wmv


Ma van a szülinapom is:)Na meg Évinek is:)Majd ezt is később ünnepeljük!De jobb később mint soha!:)
Illetve 10 perce olvastam h egyik ismerős is bekerült a szülőszobába!!!Lehet még ma meglesz a baba,legalább könnyen megjegyezhető a szülinapja!Drukkolok Editnek innen is!!!!Kristóf meg egyértelmű hogy felkerült a vőlegény listámra így látatlanban is:)
Talán most ennyi,mindjárt dobok képet Izáról is!!!Ő is majd 1 éve fogant...vmikor ilyen tájt,én mondjuk 10.re tippelek!Tehát tavaly ilyenkor már ott volt a pociban,igaz akkor még nagy út állt előtte:))))

2 megjegyzés:

  1. Szia
    mindig mesleslek, h növögettek, a kisvideókat, képeket!!! sajna kicit eltüntem. Annus h készítesz ilyen jó videókat? Nekünk vasárnap lesz az 1éves évfordló. Ilyet szerenék én is meglepinek:)
    köszike
    Zssebi=Zsóka

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Az esküvői videót öcsém csinálta, a képekből meg én gyártottam a kisvideót.Csak egy program kell hozzá!!!Amit én használtam az a memories on tv,de ott csak képekből lehet.Szólj ha setleg segítsek vmiben,majd megkérdezem a másik program nevét!

    VálaszTörlés