2009. augusztus 27., csütörtök

Mosható pelenka

Többen kérték h számoljak be a mosható pelusunkról!Íme!

  1. Milyen pelust használunk?Coolababy AIo típusú zsebes pelus,erről már írtam részletesebben régebben!
  2. Hogy tárolom a pelust?Használat után a pelusokat kiöblítem,DMes folttisztító szappannal a kaki foltokat eltávolítom,kicsavarás(külső réteget csak átnyomkodom) után egy száraz vödörbe teszem,amibe előzőleg teafaolajat csepegtettem!Vödör tetejével lezárom.
  3. Hogyan mosom?Kb 3-4 naponta mosom őket,öblítőt nem használok,csak egy kis ecetet.Mosószernek mindenképp folyékony, alacsony szappantartalmú(max 5-10%) használok,40 fokon mosom őket.A betéteket lehet nagyobb hőmérsékleten is mosni,de a külsőt a PUL réteg megóvása miatt nem szabad!!!
  4. Mennyi pelenkám van?20 db pelusom van,ez teljesen elég!!!
  5. Meddig tudom ezeket használni?Egészen szobatisztaságig,patentokkal lehet beállítani a méretet.Éjszakára,illetve később ha a baba már többet pisil érdemes 2 betétet beletenni.Plusz betétet külön lehet vásárolni!
  6. Hol és mennyiért vettem?35 ezerbe került a 20 pelus.Először 5 dbot vettem kipróbálni,majd utána 15öt.Egy lánytól rendeltem a neten,mert itthon ezt a fajta pelust nem lehet kapni. Innen rendeltem!
  7. Ha már nem csak anyatejet fogyaszt a baba ,lehet papírt is beletenni,ezzel könnyeben eltávolítható a kaki!Amúgy nem folyik ki se a pisi,se a kaki.1 kezemen meg tudom számolni a "balesetek" számát,az is leginkább az én hibámból történt,reggel néha kómásabb vagyok és nem nézem meg kellően az illeszkedést:)))
Extra energiámba nem kerül,annyi h nem a szemetesbe dobom hanem egy vödörbe a pelusokat,ha kaki van akkor picit a folttisztítóval átmosom.Mosásnál nem kerül extra kiadásba a mosószer,én a DMes mosószert használom,a rózsaszínt,ami gyapjú illetve kényes ruhákhoz van.Kiteríteni szintén 1 perc,és hamar megszárad!!!!!

Minden egyéb felmerülő kérdésre válaszolok,ha tudok!:)






Ajánlom mindenkinek: www.mamami.hu Érdekes és hasznos infók a fórumban!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése