2009. augusztus 3., hétfő

Szolnoki látogatás

Egyenlőre dobok pár képet,aztán majd mesélek is hol jártunk,merre jártunk Izával a 4 nap alatt!!






Dédivel "beszélgetek"






Megmutattuk h ilyet is tudunk

Tehát szombat reggel indultunk...rengeteg cuccal.Én félig nyakamban a lábammal utaztam...A babakocsi váza ugyanis a lábam alatt volt!Tök gyorsan leértünk,Iza aludt,szerencsére kibírta hazáig.Itt viszont rögtön éhes lett!
Mikiék mentek is rögtöntovább,mi meg Izával elmentünk a dédszülőkhöz!Megmutattuk magunkat!Írtó meleg volt mondjuk....
Este Iza a nagykádban fürdött,mivel kiskás itt nincs...nem nagyon tetszett neki.Éjszaka se aludt jól,vagyis sokat forgolódott,amúgy nem kelt fel(csak én).Szerintem puha volt neki a matrac....másnap ezt orvosoltam:)
Vasárnap reggel szintén dédiékhez mentünk,de csak lenn sétáltunk.Aztán haza,majd ebéd után vissza.Jött Keresztanyum is.Iza most megmutatta a hangját....torka szakadtából üvöltött vagy 20 percig...aztán nagy nehezen meg tudtam etetni és csend lett...másodjára csinálta ezt a fesztivált,ilyenkor több baja is van:meleg,éhes,fáradt,idegen hely stb.Sajna nem tudok vele mit kezdeni,egy idő után megyugszik...
Aztán a délutánt a Kormos família nő tagjaival töltöttem:)Tologatták Izát a Zagyva parton.Ő békésen tűrte,ugyanis aludt:)Este szokásos fürdés és alvás.Most kevesebbet mocorgott,de a vihar miatt megint nem aludtam...
















Dédiéknek bohóckodunk

Hétfőn találkoztam Nikivel is Rikivel!Nagyon tündéri baba!!!Nikit meg már "ismerem" a fórumról:)Tök jól eldumáltunk,meg sétáltunk.Aztán fel dédiékhez:)
Iza körbe lett mutogatva mindenkinek,szerencsére jól viselte!Szeret nézelődni,szereti az új arcokat!
Ebédre is maradtunk,Iza 2szer is evett.Jó napja volt,nem sírt.Hatalmasakat kacagott,magyarázott,sikított,mosolygott:)Imádom!!!
Délután csak otthon voltunk,Iza evett még fél5kor,utána meg nem akart kelni...én is bealudtam,valószínű a frontot éreztük...végül este 10kor evett és aludt tovább...fürdés így elmarad!
Én megint rosszul aludtam,folyt rólam a víz,borzalmasan meleg volt...Iza is csak pelusban nyomta.De reggel szépen kelt mosolyogva fél7kor,kaja,játék majd alvás!
Viszont sokszor aszik az oldalán,ahonnan átfordul hasra...majdnem,merthogy a keze ott marad,ez nem tetszik neki és felkel rá....remélem hamar megtanulja hogy kell ezt csinálni!!!
Na "röviden" ennyi!Ma még Orsit várom,aztán délután megyünk át Karcagra!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése