2009. augusztus 8., szombat

Karcagon2.

Még mindig itt!:)
Talán kezd javulni az idő...már itt lenne az ideje!
Miki csinálja a házat...elég lassan halad...de hátha a sok nyüstölés hatására ma fellendül!Csak ugye egyedül van...nem értem mért nem hivat még egy embert....Megjött a pénz Maminak is,legalább időben még!!!


Iza megint vmi növekedési ugrásban van,vagyis még mindig....ha ezen túlvagyunk akkor már csak nem lesz gond!Tegnap egész nap nem aludt.Sose csinált ilyet...csak nyűgösködött,sírni nem is nagyon sírt,ha szórakoztattuk elvolt.Enni meg tök sokszor evett..volt h 1,5 óra telt csak el.De kaja után nem reklamál h még éhes lenne,addig eszik amíg jól nem lakik!


Éjjel szépen aludt ennek ellenére...pedig én már a fogára gyanakodtam.Egész nap a szájában volt mindkét keze...és folyt a nyála ezerrel...Reggel fél7kor keltünk,és megint repetázott...pedig azt hittem jóllakott,semmi jele nem volt h éhes.Büfizett is,aztán ahogy fogtam a kezemben rákapott a cicire pólón át!Szóval adtam neki gyorsan:)

Ennyit rólunk,majd dobok képet is!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése