2009. augusztus 12., szerda

Jön a fogunk!!!

Izától is kaptam ajándékot tegnap...JÖN A FOGA!!!
Eddig is láttam h picit folyik a nyála,meg a keze tövig a szájában,de az semmi nem volt...2 napja kezdte h visít,meg olyan furcsa erölködős hangot ad ki....Először azt hittük h a pocija.De van kaki,puki minden.
Tegnap egyértelművé vált hogy ez bizony a foga!Méghozzá az alsó kettő!A kis ínye meg van duzzadva és fehérlik is már a fogacska!Nem tudom mikor fogja áttörni az ínyét....Ma még csak félhomályban lestem be a szájába,nem sokat láttam:)És ennyi nyált én még nem láttam!!!!!Borzasztó!
Ma veszek neki vmit amivel nem fáj neki annyira...szegény alig tudott elaludni,pedig ő aztán igazán szépen elalszik egyedül!Most meg csak nyűgösködött,keze a szájában:(Odavettem magamhoz az ágyba és kb fél óra volt mire elaludt....simogattam a kis buksiját,ő meg csak nézett bambán a kis kék szemeivel.Jaj hát majdnem sírtam...szegénynek fáj,és nem tudok neki mit adni...Éjszaka amúgy aludt,csak én ébredtem minden moccanására:(
Enni amúgy eszik,szerintem többet is.Tej van,kaja után sokat lóg a cicin...ott megnyugszik,meg ahogy cumizza az jó neki...a cumit ilyenkor kiköpi,hiába adnám neki!
Eddig ilyet se csinált,csak evésre használta...remélem erről leszokik,mert tropára megy a bimbi :-)))Csak nem volt szivem elvenni tőle,miközben ennyire fáj neki:(
Még tegnapról!Kaptam egy tortát is Miki mamájától!Csak még nem bontottuk meg...örültünk h mindenki ágyba került este...Na de majd ma!Mondtam Mikinek szaladjanak be és egyenek már belőle,sose fog elfogyni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése