2011. január 9., vasárnap

Még mindig babakocsi

Kár hogy nem én vagyok ezen termék reklám arca:))Na de oda vagyok meg vissza ezért a járgányért!

Egyrészt enélkül ki se tudnék menni,az meg agybajt jelentene nálam ha a 4 fal közé szorulnék.Tehát már ez minden pénzt megér!

A kocsit könnyű tolni,könnyű irányítani.Kis ívben lehet vele kanyarodni,fordulni.Dönthető az első ülése is,így Iza is el tud benne aludni ha kell.

Hátsó ülés vízszintesig dönthető.A kupolán van napfénytető,be tudok nézni akár mikor.

Nagy bevásárló háló,amiből könnyen lehet kipakolni.Van rajta cipzár is,és le is lehet patentolni.

A kupolán van egy elég nagy zseb,ide befér a pénztárca,telefon és pár dolog ami útközben szükséges.

Maga a kocsi 16 kiló,a régi mindössze 8 kiló volt.Viszont emelni nem kell,nem is akarom.Hiszen önmagában a 2 gyerkőcöt se tudnám emelni...akkor meg tök mindegy h 25-30 v 35 kilót nem tudok megemelni!

Nem széles,és nem is vészesen hosszú.Boltban simán elférek vele!Sétához is kiváló!Pont befér a liftbe!

A  padkákon is könnyen átmegy,könnyű megdönteni hozzá.

Nagyon hamar megszoktam,már az első alkalommal:)

Azért írok negatívumot is:
Nekem furi a kormány,mármint nem ehhez vagyok szokva h egybe van az egész:)))Na ez legyen a legkevesebb:)
És hát elég sokan megnéznek,nem is értem mért:))Bár lehet csak azt nézik h most én tolom a kocsit,vagy a kocsi húz engem:)))

1 megjegyzés:

  1. Szerintem is nagyon praktikus ez a kocsi,en ezelott 2 evvel lattam eloszor ilyet amikor Szovatan nyaraltunk es nagyon tetszett,akkor meg azt hittem hogy iker babakocsi elso ranezesre de aztan lattam hogy ket tesoknak valo,mindenutt elol ult a nagyobik e shatul a kisebbik gyerek.Szerintem azt nezik hogy ket gyerek vann-e a kocsiban,mivel meg Niki nem nagyon lathato benne

    VálaszTörlés