2011. január 4., kedd

Új kocsi

Már nézegettük egy ideje a babakocsikat,aztán abban maradtunk hogy majd meglátjuk hogy kell e.Hát kell.Iza ugyan i nem tud elég "gyorsan" menni,így meg nem lehet halani.Hosszabb távot egyáltalán nem bír,és ha álmos akkor pláne nem.Cipelni meg nem tudom.
Ha Niki nagyobb lesz,akkor ergoban tudom vinni,de nem fogom mindig cipelni,főleg ha közben Izával kell mondjuk homokozni stb,akkor szépe aludjon a babakocsiban:))

Szóval nézegettem én sok helyen.Néztem használtan,újan stb.Az biztos volt h szerkezetileg egy ilyen kocsi kell,más szóba se jöhetett!Kb 16 kiló,masszív.Izát alig lehetett kirángatni belőle.Szerencse hogy csak itthon próbálta ki:))A lényeg,végül itt vettem a Mester utcában a bababoltban,új,van rá garancia,és csak picivel volt több,mintha vettem volna egyet használtan!:)Remélem holnap felavathatjuk!Csak legyen jó idő!




És máris imádom az óriás hálót alul:)))Ha én azt megpakolom:)

3 megjegyzés:

  1. Gyonyoru az uj babakocsitok es olyan csajos.Kell ez meg nektek sokaig szerintem.Meg a csajok kicsik es fog kelleni meg sokaig,mert mikor mentek valahova es Iza is bealszik milyen jo lesz hogy lesz hova tenetek es aludhat.Nalunk Szabina is meg mindig babakocsizna ha nem tettuk volna le,utal gyalogolni.Jo setat kivanunk az uj kocsival.puszika

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok az új babakocsihoz:-)

    VálaszTörlés
  3. csúcs járgány! :) nem csodálom hogy Iza nem akart kiszállni belőle! :)

    VálaszTörlés