2011. január 20., csütörtök

Sűrű napok

Igazából bele se gondoltam h 2 gyerek mellett nem sok szabadidőm lesz.Hát most tudatosult:)De remélem h remek logisztikával lesz időm majd varrni,horgolni,megnézni egy filmet és hasonlók.

Leírom hogy mért nincs időm unatkozni,illetve mivel megy el a nap.

Előző héten hétfő-kedd Miki készenlétben volt,tehát nem jött haza csak szerdán.
Hétfőn Réka látogatott meg minket.
Kedden tanácsadásra mentünk Nikivel.Iza is jött,így elkísért minket Tünci,köszi köszi.
Szerdán mikor Miki hazajött,kiruccantam a corvinba.Vettem egy nadrágot,mert nem volt csak 1:)
Csütörtökön Ildi jött át, délután meg elmentem a képekért amit előhivattam.
Pénteken Miki csak későn jött Zsolttal.Persze Iza nagyon be volt zsongva,reggel a második szava az volt h Zsolt:)
Szombat-vasárnap Miki megint csak este jött,szereltek Zsoltnál,meg Ikeáztak meg moziban voltak:)Jó nekik:))Én meg takarítottam:)
Hétfőn feljöttek a szolnoki dédik,este mente haza.Délelőtt meg napközi nézőben voltunk Izussal kettesben.Nikire Tünci vigyázott.Ismét köszi köszi.
Kedden kaptam agysiktófrászt:)))De Niki felismerte a helyzetet és csak 1szer kelt éjjel!
Szerdán dokihoz mentem délután,hazafelé beugrottam a westendbe,de csak 1 könyvet vettem,meg kaját.Délelőtt nagyot sétáltunk,postára is elmentem,meg megnézni a bölcsi fogadó idejét.Nikit fel kell íratni a várólistára,így talán 2 éb múlva sorra is kerül...
Ma "csak" itthon voltunk.Mostam,takarítottam.

Na ezekhez jön a napi rutin.2 naponta nagymosás,előtte leszedni ami megszáradt,elpakolni.Takarítás heti 2szer,mert akkora a kosz...hozzuk befelé az utcáról(is).Minden nap(ha az idő engedi)séta.Mikor jó idő volt még homokozott is Iza egy kisfiúval.Közben felváltva etetek,szoptatok,pelust cserélek,ebédet főzök.Néha eszembe jut h ennem-innom kéne:)))Boltba is be tudunk menni,még a DMben is elnavigálom a kocsit.

Mindig vágytam arra h egy nap ne csak 24 órából álljon,most örlök h csak 24 óra:)

Mázli h a lányok jól viselkednek.Iza nem hisztizik(még),Niki eszikalsziknemsír(még).Ha vki tud,küldjön pár szabad órát,mert a "szórakozás" rész elmarad:(Na de majd ha nagyobbak lesznek,vagy talán a hétvégén?!:))

5 megjegyzés:

  1. Ha tudnék küldenék de én még ennyi mindent se tudok összehozni,(főleg a nyügi baba mellett,ha olyan)szóval le a kalappal!

    VálaszTörlés
  2. Küldök neked 1-2 órát, nekem van, Barnabás szerencsére jó gyerek továbbra is! :) Nem semmi, azért próbálj pihenni is egy picikét!

    VálaszTörlés
  3. Köszi:)Hát szoktam pihenni:)Legozás közben,vagy ha mesét kell olvasni:)

    Ági!
    Hát nekem is csak az a mázlim h mindkét gyerkőc egy angyal!

    Évi!
    Lehet nekem se menne ha Tomiból lenne kettő:))Szóval inkább nekem kéne írni h le a kalappal!:)

    VálaszTörlés
  4. Hú, olvasni is fárasztó volt, kitartás, és magadra is figyelj azért, egyél-igyál!

    VálaszTörlés
  5. Nem semmi időbeosztás!

    Köszönöm a gratulációt neked is. :)

    VálaszTörlés