2011. január 2., vasárnap

Niki 4 hetes

Hihetetlen hogy már megint ismétlem magam,de annyira szalad az idő!!Niki már 4 hetes!!!Pedig mintha tegnap született volna!
Nagyon jó kislány,eszik,alszik.Néha túleszi magát,meg nehezen megy a büfi,van h erőlködik is vmin.De az infacol sokat segít neki.Leghosszabb sírása 5 másodpercig tartott,szóval nem panaszkodom!

Gyarapodás:
  • 3100g-al született
  • 2880g-al hoztuk haza
  • dec.11-én: 2940g
  • dec.18-án:3300g
  • dec.25-én:3630g
  • jan.1-én:3870g
Tehát az itthoni mérlegelés szerint,3 hét alatt hízott 930g-ot:)))Remélem nem kapunk k a dokinénitől:))



Evés/alvás:

Szopi után szinte mindig alszik is.Ha túleszi magát,vagy éhes még vagy fáj a poci,akkor nehezebben alszik el.Van h a mellkasomon bealszik,éjjel szoktam így büfiztetni,általában én is elalszom vele:)Van h 4-5 órát is kibír már éjjel.Volt 1-2 nap hogy szaporította a tejet.1,5-2 óránként szopizott.Hát lefáradtam rendesen:)))Picit érzékeny amúgy a pocija,nem ehetek akár mit.Ez elég nehéz a káposzta és lencse szezonjában:((((Amúgy 100 g körül eszik,vagyis ennél többet egy picivel,megmértem tegnap este és ma reggel is.120 és 140 g volt....Hát nem csoda ha visszajön!Főleg h napjában 7-8szor eszik:)
Mikor hazajöttünk,már akkor 70et megevett simán:)De a szopiról írok külön,ha lesz időm!

Tegnap megkaptam tőle az első igazi mosolyt!!!Nem olyan büfi utáni félig alvós jóllakott mosolyt!Hanem tele szájjal rám vigyorgott!:)))

És imád fürödni!Egy hangja sincs!Se közben,se előtte,se utána:)Iza azért sírdogált mikor kivettük a vízből:))



3 megjegyzés:

  1. Niki egy tündér :) Regő pont ilyen volt, evett, alidt, gömbölyödött, az első hónapban ha jól emlékszem, majdnem másfél kilót hízott, és bukott ő is sokat. 7-8 szopinál bőven volt több is akkor még :)

    VálaszTörlés
  2. Nikike egy tunderi angyalka,nagyon cuki Izaval egyutt.Szep a sulya es jo sokat eszik

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek! :) Mint az anyukájuk!
    Annus, bezárom a blogot, légyszi kukk be hozzánk ha van időd!
    Puszi

    VálaszTörlés