2011. június 26., vasárnap

Kert

Lehet külön blogot kéne nyitnom a kert rendezéséről:)))Na még gondolkozom ezen....Mert ugye "annyi" időm van:)Most is már mindkét gyerkőc fenn és bár Iza épp reggelizik,Niki elindult a Barbie autó megszerzésére:)

Szóval Miki pénteken "vásárolni" volt.Fél percenként hívott hogy mit vegyen...milyen színű,mekkora,milyen árban:)De legalább úgy éreztem mintha a boltban lennék én is!Persze közben épp sétáltunk a gyerekekkel.
Na  alényeg hogy vett fűnyírót is.Igaz fű nem igen van,de a gyomot is nyírni kell:)Így tegnap összeraktam a gépet és lenyírtam az egész udvart.Hívtam is Mikit hogy jön nekem egy citromos sopronival:)

Persze közben a gyerekekre figyeltem fél szemmel,mert egyik se akart aludni.


Beteszem már a képekről a linket,elég vegyesen vannak.Van itt a költözésről,első napokról és minden egyébről.
https://picasaweb.google.com/Annus0424/Delegyhaza?authkey=Gv1sRgCO_2vNmpsuuv8wE&feat=directlink

És túl vagyunk az első nagyobb viharon is.Meg fél napos esőn is.Jelentem nincs sár:)A homokos-sóderes út issza a vizet,még pocsolyát se nagyon láttam.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon cukik a lanyok,egyik kep szebb mint a masik,gyonyoru a hazatok,vasn folyo is a kozeletekben,medenceztek,a csajok nagyon jol elvannak egymassal es kulon is szuper.GYonyoru a taj is,elvezetek es hasznaljhatok egesseggel.puszika

    VálaszTörlés
  2. Tudom,h nem szabad ilyet írni de én nagyon irigy vagyok!!!Én is szeretnék ilyen csodaszép házikót!!!Nagyon szupi minden a környék is.Na és az,h nincs sár az maga a csoda!!!Gratulálok legyetek boldog és istenke áldja meg a házatok és a kis családot.A gyerekek gyönyörűek és biztos sok örömük lesz ebben a szép kis házikóban veletek együtt.puszi

    VálaszTörlés
  3. gyönyörűek a lányok és a házatok is!!!!!!!!!!használjátok egészséggel!!!!!!!!
    élvezzétek a kert minden pillanatát:)

    VálaszTörlés