2011. június 30., csütörtök

Iza alkotásai

Mivel az eső esik odakinn,vagy ha nem esik akkor csak hideg van,így Izának idebenn kell feltalálnia magát.Tegnap különösen sokat alkotott...

  • reggel mikor Niki felkelt,odavitte a fellépőt és bemászott hozzá a kiságyba.Kis sokkot kaptam mikor megláttam,főleg miután ma láttam is hogyan mászik be hozzá.Hát figyelni kell az biztos.
  • Aztán a nap közben fogta Nikit,levetkőztette,levette a pelusát is.Niki meg örült hogy játszanak vele:)
  • A legnagyobb sokk akkor ért,mikor furcsa kopácsolás után bementem a szobájába és megláttam hogy összefirkálta a falat.Erről mindjárt bővebben:)))
  • Akkor egyik pillanatban fogta,levette a nadrágot,pelust és a bilibe pisilt.Ezután nem is akart pelust felvenni,de a következő pisi a bugyiba ment...tök sokat ivott előtte.Illetve egy kaka is landolt a bugyiban:)
  • A mai nap alkotása csak annyi volt hogy hasra esett a nagy futkosásban és olyan rosszul ért földet,hogy a padlóba csúnyán beverte az állát.Nem sokat sírt,de rögtön lilulni kezdett és elég csúnya folt lett az állán:(Mázli hogy nem csattant szét neki,kaptam volna 3 infarktust rögtön...
 nem jött be neki...pedig olyan csini lett:)

 Legjobb nővér:)

 Kertem virága:)az egyetlen:)


És akkor a falfirka...Szóval hallom hogy vmi furi kopácsolás van a falon a gyerekszobában.Szóltam is hogy ne kopogjon.Aztán csak átmentem,és a következő fogadott:


Hát majdnem elájultam,csak azt hajtogattam hogy úristen úristen:)Mondtam hogy nem szabad meg butaság meg ne csináljon ilyet többet,csak a papírra rajzolunk stbstb.Iza közölte hogy az apa ágya(bal oldalon),gondolom a jobb oldali apa lenne(így rajzol lábakat ,szóval biztos hogy az vmi ember).Aztán mikor magamhoz tértem elindultam kifelé,és ekkor megpillantottam a másik falat,újabb sokk:

Na hát itt már nem tudtam hogy sírjak vagy nevessek.Soha nem csinált ilyet Iza,pedig 1 éves kora óta rajzol...nem is értem hogy jutott eszébe,ráadásul az új falon.DE!Mielőtt más is agybajt kapna,jelentem le lehetett radírozni,és semmi nem látszik a falon!Huh,hát meleg helyzet volt,de remélem máskor nem vmi filccel próbálkozik.Bár azóta sűrűn kérdezgetem hogy na hova rajzolunk Iza?Ő meg mondja hogy csak a papírra:))

3 megjegyzés:

  1. nagyon csinis frizurát alkottál Izán:)))))))
    tetszik ahogy gondoskodik Nikiről:)))))))
    a falfirkára elhiszem hogy sokkot kaptál:)))
    az egyik rajz a csőrikés táska alatt tiszta olyan mint csőrike.legalábbis a vonalak hasonlítanak rá nem?:):)

    VálaszTörlés
  2. Iza gyonyoru nagy lany, szepek a cofik ,kar hogy nem turi meg a hajaba de probalkoz vele es majdcsak megszokja ,nalunk is igy volt a Szabinaval.Sok a falirasra ,hat en naponta kapok ilyet.Szabinat alig tudtuk leszoktatni rola.,most meg a Julia naponta irja ossze,hiaba dugom el a szekreny tetejere stb helyekre direkt hogy ne lassa, kiszurja es kepes folmaszni erte.
    Nalunk az asztal ala irt egy szep rajzot a kisaszony ,szerencsere ott nem latszik.De lemoshato,de en ujra szoktam festeni.puszika

    VálaszTörlés
  3. Ami neked bosszantó, az nekem aranyos és vidám:))) "kibicnek...."
    A babázás a tesóval, nagyon édes, és pozitív, hisz le akarja venni a válladról a dolgokat!:))
    A falfirkától, elhiszem, hogy sokkot kaptál, de lehet, hogy ebből fog jól élni felnőttként, hisz olyan divat ma a falfestés:))
    A saját pelus levétele, lehet, hogy a szobatisztaság kezdete:))
    Hát, van élet nálatok!!! Szerencsére!!!:))

    VálaszTörlés