2011. július 2., szombat

Pár kép

Akkor kiegészítem a beszámolóval.

Pénteken is látogatónk volt,a dédi papa utazott le Szolnokról.Vonattal jött,mi meg kimentünk elé az állomásra kocsival.nagyon nagy szél volt,épp hogy nem esett.Előtte még boltba is beszaladtam.Iza nagyon várta már a vonatot,kérdezgette hogy hol a papa.Aztán teljesen megkergült:)Nagyon örült a papának.


Aznap este meg Zsolt jött át,mondanom se kell Iza ismét oda volt meg vissza.Le se lehetett lőni,folyton csak Zsoltot követte.Mikor megérkeztek Mikivel nagy örömmel mondta hogy megjöttek apák:)))





Szombaton se volt vmi jó idő,de muszáj volt már kimenni,Iza már tiszta dili volt hogy nem szaladgálhat odakinn.Persze találtunk csigákat,meg amíg én próbáltam a terepet rendezni,Iza próbált nekem segíteni és össze vissza túrt mindent:)A gumicsizmát ő vette fel,utólag mondjuk jó ötlet volt.

Közben Miki kinézett pecázni,aztán késő délután mi is kimentünk.A szél még mindig nagy volt,ezért kocsiba szálltunk arra a 2 percre:)Iza "pecázott".Nagyon tetszett neki.Mindent kérdezgetett...miszerint hol vannak a halak,aztán ez mi az mi,aztán hogy mit csinál  a hal.Kapott gilisztát is,de eldobta mert koszos volt:))Beült Miki ölébe és rögtön kapás is lett,igaz csak vmi kis sügér akadt a horogra:)Niki meg csendben nézelődött,aztán feljöttek az esőfelhők,gyorsan visszamentünk a kocsiba,Miki is pakolt és az esőben hazajöttünk:)Mondtam is hogy milyen jó hogy kijöttem elé.






Na akkor így teljesek a képek!Az este Iza sokat nyűglődött...jönnek a felső szemfogai.Mellettünk aludt el,de közben végig nyüszögött:(Álla már zöldül....
Niki mászik,igaz csak lassan komótosan.kúszni csak félig meddig,inkább dob magán egyet.

Mi jól vagyunk,már van ásó,kapa,nagyharang:)Tegnap rendezgettem volna a ház elejét,ma is kis kapálást tervezek.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem a kepek alapjan ossze lehet rakni a beszamolot,klaszak a kepek,Iza nagyon jol erezte magat az latszik,a kis pecas.Niki baba meg gondolom jot szunyalt a friss levegon a szabadban.puszika

    VálaszTörlés
  2. Mennyi élményt lehet adni a gyerekeknek a természetből, egy forint nélkül!!! Nagyon édesek a testvérfotók is! Nekem is kis korkülönbség van a gyerekeim között, és nagyon megható, ahogy visszanézem a képeket, hogy egyik kicsi, másik pici...

    VálaszTörlés