2011. július 12., kedd

Róza baba

Ma hajnali 4:25 kor világra jött Fancsali Róza.
3220 g és 55 cm.
A szülők állítása szerint gyönyörű:))Én látatlanban is alátámasztom ezt.

A szeme Tündié,az orra és a szája Petié,sötét haja is van neki.A telefonba már hallottam is az alig fél órás kisasszony hangocskáját,halkan nyüszögött,egyem is meg...épp Peti kezében volt:)Éssss a köldökzsinórt is ő vágta el,ezt az egyet sajnálom hogy kimaradt nekünk.

Amúgy ma pont Izabel névnapja van,remek időzítés!Már akkora a család hogy egész nyáron csak ünnepelünk!:)
És valamit érezhettek a gyerkőcök,mert Iza is ébredt 1 körül,kijött a kanapéra meg kakaót kért,Niki meg pont akkor volt fenn egy hosszabb ideig amikor Róza megérkezett.És 10 perccel előtte smsben érdeklődtem is hogy mi újság,hiába,türelmetlen vagyok na:))))

Gratulálok az egész család nevében,jó egészséget és sok tejcit kívánunk!

2 megjegyzés:

  1. Mi is gratulalunk a Roza babanak,es Izabel nevnapjara is,ja es nekem is nevnapom van, most jut eszembe.Boldog nevnapot Iza!Biztosan gyonyoru a kis csajszi,es hogy nalatok mind kislanyok lesznek a rokonsagba,fiu szuletett egyaltalan?

    VálaszTörlés
  2. Sok boldogságot kívánunk a kis Rózához!!!!!!gyönyörű nevet választottak!!!!!!
    Izának meg sok boldog névnapot!!!!!!:)))))

    VálaszTörlés