2011. július 13., szerda

1 fogú

Hihetetlen dolog történt.Ma reggel ismét vizsgálódtam Niki szájában,és áttört neki a jobb alsó egyes!1 foga van a drágának!Annyi hogy az elmúlt hetekben variált a kajával,valószínű a szoptatásnak hamarosan vége is,1-2 szopi mellett a többi tápszer,meg volt pár nap amikor nem kellett neki se pép,se főzelék csak tápszer.Az elmúlt pár napban meg nehezebben aludt el,de nem volt nagy ordítás,csak nyűgös volt.Én a melegre fogtam.

Szóval a júli 12 3szoros ünnepnap:))Annyira remélem hogy nem fog annyit szenvedni a fogakkal mint Iza.Neki ugye 11 hósan jött ki az első,és még mindig nincs kinn mind a 20.A két felső szemfog épp áttörőben(majd vizsgálódom ott is) és aztán a nagyőrlők...hurrá!

Majd hozok már összefoglalót meg táblázatot meg minden hülyeséget a gyerkőcökről,csak el vagyok havazva ismét:)

Tegnap meg Pesten jártam,nagyon furi volt bemenni...először jó volt hogy ismerős a terep,eszembe jutott 1-2 emlék,aztán a hőség-bűz-tömeg-kosz-szmog kombó nagyon hajtott hazafelé:)Persze a kapuban várt az összes gyerek"anya hoztál vmit?" kérdéssel:))



És az új hajam:)Miki megnyírt:))

2 megjegyzés:

  1. Gratu Nikinek a fogacskához! Alexám, aki jövő héten 1 éves lesz, még egy fél fogcsücsök kezdeménnyel büszkélkedhet csak! :D
    Azt nem mondod, hogy géppel van levágva a hajad?? De jó áll mindenesetre! Nekem is volt már ilyen, nemrég ujra akartam, de Ati nem engedte.

    VálaszTörlés
  2. gratulálok Nikinek az első fogacskájához!!!!!!!!
    a frizurád nagyon jó lett:)))vagány:)

    VálaszTörlés