2011. július 15., péntek

Ennyi??

Iza lehet hogy tényleg szobatiszta lett...azóta sincs baleset.Pisi-kaki a bilibe megy,vagy a wcbe.És éjjel sincs baleset.Hogy lehet hogy éjjelre is rögtön szobatiszta?Továbbra is számítok visszaesésre azért,remélem azért nem lesz.1-2 baleset meg belefér még 1-2 év múlva is:))

Voltunk boltban is,ott se volt gond.A kocsiba azért betettem a bilit és kérdeztem hogy kell e neki mert hoztam,de nem kellett.Azért mikor hazaértünk ráült és pisilt is.Még a nem otthon pisilést,és mi van ha nincs ott a bili pisilés kérdését meg kell oldani,majd gyakorolunk:))Nem akarom hogy hazáig tartogassa...

6 megjegyzés:

  1. Szerintem simán lehet ennyi. :D Ő most így döntött, és kész, sok helyről hallottam, hogy náluk is így ment, egyik napról a másikra. :)
    Nagyon ügyes nagylány Iza!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Ja, és én itt Almádiban mindig azt látom, hogy a játszón úgy oldják meg anyukák, hogy viszik a gyereket a bokor vagy a fa tövébe, ha jön a pisi. :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon ügyes Iza,.......van valami titkod????????

    VálaszTörlés
  4. Nóri!
    Persze,én is tudok fűbe pisilni:)Csak ha itthon vagyunk akkor bili,de majd gyakorolunk a kertben is.Még nem volt alkalmunk a pár nap alatt kipróbálni ezt is.


    Titok...őőőő,nincs:)Mire gondolsz?

    VálaszTörlés
  5. Szuperügyes :) Szerintem van ilyen, én is hallottam több helyről, megérett rá és kész. Szerintem a titok az, hogy nem kell erőltetni meg szoktatni, magától el fog jönni a pillanat, legalábbis Marcival is így volt, bár nem ilyen gyorsan. Kíváncsi leszek Regőre :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ugyes Iza ,hat egy ketto szobatiszta lesz,ha igy halad,ugyes nagyon

    VálaszTörlés