2009. július 7., kedd

29.hét

Annyira gyorsan telik az idő....A héten megint voltam dokinál!Minden oké,Iza már 1,2 kiló kb.Állítólag nagy baba...hát kezdek kételkedni,mert más meg azt mondta h nem lesz nagy mikor kijön.Ezt azt hiszem majd a jövő eldönti!3 hét múlva kell mennem a kórházba uhra.Megnézik megint ezt a kis vesetágulatot,bár egyáltalán nem nőtt azóta se,de legalább újra uh!
27-én védőnő!Elmentem már vérvételre meg vizeletet is néztek.Csak egy kis vérszegénység van,mostantól sűrűbben szedem a vasat!A cukor terhelésnek is megvan az eredménye.Éhgyomri 4,7 2 óra múlva 6,9.Így nem kell diéta,hála az égnek!Nem bírtam volna ki megint vmi éhezést....na meg ami utána jött!

Közben járok a szülésfelkészítőre is!Jövőhéten már Miki is jön!A normál szülésről lesz szó!Nagyon remélem h nálam minden normális lesz majd,így igyekszünk figyelni.

Ezek a frontok amik a héten voltak...hát mit ne mondjak szörnyű!!!!Végül is csak 2 napig nem tudtam aludni,esténként alig kaptam levegőt és volt egy kis keményedés is.Kapkodtam is a magne B6-ot rendesen!

Elmentem a felicitas csomagjáért is...hát nem sok minden volt benne,főleg olyan ami használható is lenne!De legalább adtak vmit!Ez is nagy öröm a mai világban.


2009.02.14.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése