2009. július 16., csütörtök

Meleg van!!!!

Írdatlan meleg van....tegnap 30 fok felett volt...a LAKÁSBAN!!!!!!Borzalmas,Iza se bírja.Egy szál pelusban nyomta délután.Úgy sajnáltam....Azért mikor elaludt rádobtam egy textilpelust,nehogy megfázzon.....Azt meg olyan cukin markolászta,csak elfelejtettem lefotózni:(

Nem is nagyon hízott most,meg kevesebbet is eszik.Ezért ma reggel az első moccanásánál gyorsan kivettem és megetettem!Csak úgy nyelte(főleg h nagyon folyt a tejem).Amúgy egész éjjel nagyon jól aludt!Fél 5kor etettem,azóta meg 3 óránként kéri is!Próbálom a vizet,kiskanállal elfogadja....igaz azt hiszi h játszunk,mert közbe olyanokat vigyorog...tetszik neki,főleg ha mellé folyik!:)

Na egyenlőre ennyit a nagy melegről...megyek,csinálok kis kovi ubit meg télire csemege ubit akarok eltenni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése