2009. július 7., kedd

Új Coolababy pelus!

Tegnap vettem 5 db Coolababy pelust!Nagyon gyorsan szárad!Ma reggel már azt adtam rá,pedig este 8kor járt le a mosás
Eddig ne volt gond,még várom a nagyobb kakit és az éjszakát!!!Ha beválik veszek többet is!Azért lesz itthon mindig eldobható is egy pár darab,hátha vmi olyan helyre megyünk ahova kell!
És nagyon csini Izuson!Szép színesek!Van sárga,narancssárga,világos kék,piros és lila!Igyekeztem olyat ami jó lesz egy esetleges öcsikének is!De lehet h egy rózsaszínt is veszek majd Izusnak,1 db elfér!És ami még fontos!Sokkal kisebb bugyrot képez mint a Monapel!Abból szerintem nem is veszek többet!De majd meglátjuk!Ami meglepő!Ahogy megfogdostam a pelust nem hittem volna h egy kiadós pisitől nem fog átázni....de tévedtem!Eddig 100%-ig helytállt!
Vettem teafaolajat is,nem volt vmi olcsó...igaz ebből csak pár csepp kell,meg lehet h nem itt kéne venni,de messzebbre nem nagyon tudtam elmenni...ez meg mégis csak egy kis bio bolt,rajtam akar meggazdagodni!De nem fog menni neki.Vödröt meg Mikitől szereztem!Volt neki egy fedeles vödre,amit pecázáshoz akart bevetni!De végül nem használta még(van neki egy csomó...)Szóval azt eloroztuk tőle Izussal,abban vannak a használt pelusok!
Hozok majd képet is!!!!

2009.06.17.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése