2009. július 7., kedd

Védőnő

26-án voltam megint a védőnőnél!Most először szívhangot is hallgattunk!Igaz pár perc kellett mire megtalálta,de akkor is hamar "elmenekült" Iza.Inkább néha belerúgott a készülékbe.A kiskönyvembe megint bekerültek az aktuális mérések értékei....Hát a kiinduló súlyomat 1,5 kilóval lépem csak túl,de még ez is ingadozik,van h csak 1 kiló.Ismét nagyon rendes volt a védőnő,mindent elmondott,a következő alkalomra kaptam is időpontot!Most már 2 hetente vhol felbukkanok.Vagy a dokinál vagy a védőnőnél!A kórházat már nem is említem.

27-én reggel mentem a terheléses cukorra.Nagyon sok kismami volt,akik szintén erre jöttek...így csak fél 9 kor jutottam be.A szirup nem volt annyira gáz,azt a 2 dlt meg lehet inni.De aztán 2 órán át jött a koplalás!!!Hát az nagyon nehéz volt!
Közben elmentem uhra!Legalább elterelte a figyelmemet arról h éhes vagyok.A doki aki benn volt nagyon szimpi volt,mindent mutogatott a monitoron,megmérte a babát,megállapította hogy még mindig kislány.
A következő értékeket mérte:
BPD:69 mm
HC:236 mm
AC:208mm
FL: 51 mm
Súly:kb 940 g

Mondta hogy minden rendben van,az a kis vesetágulat pedig semmi!!!Nem is szokták megemlíteni,felesleges rajta paráznom.Mikor megszületik szépen el fog tűnni!!!

Na a nap további része elég húzós volt,nem voltam a toppon.Hiába ettem én mikor hazaértem,mint akit fejbe vágtak...A vége az lett h picit elájultam,de Miki otthon volt és mondtam neki h kapjon el.hát el is kellett rögtön...az este további részében persze fel se kelhettem,ráadásul még Iza is bulizott odabenn.
Azért másnap felhívtam a dokit,mondta h előfordul ilyen.Ha nincs panaszom akkor nem kell bemennem.Nagyon remélem h több ilyen nem lesz!!!
A cukorterhelés értékeit csak 1-én tudom meg,remélem h nem kell többször átesnem ezen,mert a végén az a plusz 1 kiló is lemegy.


2009.01.31.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése