2009. július 7., kedd

Még mindig 18.hét

Elkészült az AFP,szerencsére jó lett az eredmény
Csütörtökön voltam a kórházban...1 órát vártam a kb fél perces vizsgálatra.Ahol semmit nem tudtam meg,a doki aki csinálta mondhatni szűk szavú volt...de leginkább egy néma emberhez hasonlított.Végül a leleten amit kaptam rajta volt minden,nincs semmi gond,Maszatkám jól van!
Annyira felbosszantott az egész herce-hurca,hogy bejelentkeztem 4Dre.Péntekre kaptam is időpontot!Na itt már szépe láttunk mindent.De a neme nem derült ki,pedig negyed órán át próbáltunk bekukucskálni a lába közé.A csajszi is kíváncsi lehetett nagyon,mert minden trükköt bevetett hogy megnézzük mi is van"ott".Ő fiúra tippelt amúgy,de nem láttunk kukit.Viszont mást se,mert az én kis kincsem törökülésben ült végig,ráadásul még a köldökzsinór is ott volt.Nagyon nem akarja hogy tudjuk fiú vagy lány,úgy látszik tetszik neki a Gerzson név amit az apukája ragasztott rá.
A kis kezeivel viszont annál inkább aktív volt.Folyton boxolt.Így valószínű hogy nem focisuliba íratjuk hanem rögtön a ringbe küldjük.A feje meg pont a köldökömnél van,remélem azért tudja hogy nem ott kell kijönnie...
A fejecskéje már több mint 4 cm,a has kerülete pedig 12 cm,és mindössze 21 dkg.


2008.11.29.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése