2009. július 7., kedd

Már 2009!

Kissé el vagyok maradva,már ami a blogomat illeti
Most igyekszem behozni a lemaradást!
Még decemberben voltam a dokinál,szerencsére továbbra is mindent rendben talált. A baba már egyre aktívabb,persze vannak lightosabb napok is.Amikor belehúz,akkor aztán nincs pihenés egy percre sem!Már látni is ilyenkor.Vmelyik este épp azt néztük hogy hullámzik a pocakom.Nagyon vicces volt!Majd ha sikerül elkapni akkor lefilmezem azt is
Az ünnepek jól teltek,sajnos jól el is fáradtam.Be kell lássam hogy már nem tudok úgy pörögni.Egyre nagyobb a pocak is,az is hátráltat.Na meg hamar elfáradok,sok mindenre nem marad időm.Lassan persze megszokom ezt a belassult életet is
Szilveszterkor már itthon pihentünk, és az idén se voltunk túl aktívak!De jól is van így....ki kell használni a nyugis napokat!Most már sokszor gondolok Maszatkámra,nagyon kíváncsi vagyok milyen is lesz Ő.Most is itt rugdos nekemPersze ha nem rugdosna rögtön paráznék!
Már listám is van,pár dolgot még be kell szerezni!Áprilisban én már nem akarok sehova se menni!Főleg vmi kimaradt dolog után futkosni...bár a futkosás az elég furcsa lenne!
Dobok még egy képet,remélem jól látszódik hogyan nő a pocak!Ami a kilókat illeti,végre elértem a kiindulási súlyomat!!!!Van egy olyan érzésem h majd most jön a java!Néha az alvás se megy már,hamarosan elkészül a szopipárnám.Talán majd azzal jobb lesz egy kicsit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése