2009. július 7., kedd

Első betegség

Na az egész 1 hete szombaton kezdődött.Elkezdett fájni a torkom...másnap már az orromat is fújtam,majd estére fájt a bal arcom...még a fogam is!!!Ittam a kamilla teát,gőzöltem.Másnap doki:arcüreg gyulladás!Gyógyszert nem ad,inkább szoptassak...Illetve csináljam a gőzölést.Így is tettem.

Aztán pár nap múlva Iza elkezdett szörcsögni hajnalban...gyorsan vettem orrszívót,meg orrcseppet neki.Elkezdtük szívni az orrát,dokinéni megnézte.A diagnózis:Izabel náthás!Nem tudom honnan kapta el,lehet h tőlem...arra mindig figyelek h nehogy huzat érje stb.Szerencsére enni evett rendesen,láza nem volt,mosolygott rendületlenül.Csak az orrát kellett szívni...ennek nem tudom mennyire örültek a szomszédok,mert éjjel is szívtam neki az orrszívó-porszívóval.

Én pénteken megint nagyon rosszul lettem,most a jobb arcomra húzódott a gyulladás,nem is tudtam enni azon a felemen mert annyira fájt a fogam is tőle....bekaptam egy fájdalom csillapított délután mert már nem bírtam.Miki hozott homeós fájdalom csillapítót,és igyekeztem még többet gőzölni.Talán mára már szinte nyoma sincs a gyulladásnak,az orromat azét még rendületlenül fújom....Iza is sokkal jobban,de neki is szívjuk még az orrát....jó lenne ha hétfőn túl lennénk ezen!!!Röviden ennyi!




2009.06.21.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése