2009. július 7., kedd

32.hét

Már megint szalad az idő....én meg rohanhatok utána!
Pont a mai nap töltöm a 32.hetet!Hurrá!!!Alig várom már a végét!!!Tegnap már a szülésről álmodtam...remélem h nem jelent semmit,mert császár lett a vége.Iza mint vmi sajtkukac!Hihetetlen mennyit tud mocorogni,rugdosni.A héten már aludni is tudtam tőle,mocorgásai nagy részét délutánra időzíti.Igaz néha csillagokat látok,szeret odabenn pakolászni.Kedvence a gyomrom és a hólyagom!De hősiesen tűröm!
Múltkor annyira lenn feszített,hogy már mondogattuk neki h oké h megvan a helyes irány ,de várjon már még pár hetet...remélem h vette a lapot!
Február utolsó hete borzalmasan telt.Annyi front jött egymás után,eléggé megviselt.2 napig csak feküdtem,mert olyan voltam mint akit fejbe vágtak.Iza is nagyon nyugtalan volt,na de ki bírja elviselni h egyik nap szakad a hó,aztán süt a nap,majd 2 napig esik az eső...Borzalmas volt minden esetre. Remélem h az április kevésbé megterhelő lesz számunkra!
Tegnap megjöttek a babacuccok Juciéktól!Olyan jó már látni h körvonalazódik a babaszoba!Nagyon fellelkesültem,és elkezdtem mosni!Így azóta a babaruhákban gyönyörködöm...bár a vasalásnál azt hiszem nem lesz ilyen felemelő a látvány.De muszáj elkezdenem,mert már nincs sok idő...na meg ki tudja mekkora lesz még a pocakom,lehet már most se férek a vasalódeszkához!

2009.03.08.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése