2009. július 7., kedd

Sopron

Megpróbálom leírni h milyen volt Sopronban...nem fog sikerülni,azt már most látom!
Az utazás az jól eltelt,a vonaton kényelmesen lehetett mászkálni,azért 2,5 órát egy helyben ülni már nem olyan egyszerű! Mire Sopronba értünk már sütött a nap,pedig induláskor még szakadt az eső Pesten

Mivel ebédünk nem volt,így az első utunk egy étterem volt,meglepetésre rajtunk kívül magyarok nem voltak benn.Miután belaktunk,indulás a szálloda!Persze már a taxis is kiszúrta hogy terhes vagyok,majd informált h jól főznek.A szálloda,a szoba,a környék mind gyönyörű volt!!!Tettünk is egy kis sétát az erdőben,csodásan sütött a nap,minden isteni volt!


Visszaérve felkerestük a wellnes részleget!Kértünk időpontot a masszázsra,majd kipróbáltuk a dolgokat:szauna,gőzfürdő,jacuzzi,sókamra,medence.Persze én nem tudtam mindent használni...de azért így is jó volt!Volt még fallabda és konditerem,de ezeket is kihagytuk.
Jött a vacsora !A pincér szavatkozott hogy a svédasztal helyett 2 menüből lehet választani,mert h kevesen vagyunk.Mondtuk is hogy oké,semmi gond!Erre megláttuk a 4 fogásos vacsorát!!!!!Hát mit ne mondjak én már az előétellel jóllaktam!Tényleg isteni volt minden,aggódtunk is hogy fogunk másnap reggelizni.
Szerencsére a reggeli svédasztal volt,így annyit ettünk csak ami belénk fért.A kínálat nagyon nagy volt!!!Én ilyen svédasztalt még nem láttam!!!Csak 4-5 fél meleg étel volt,felsorolni se tudnám mik voltak kirakva!De a lazacpástétomtól kezdve a különböző salátákig minden volt!!!
A pénteki napot a wellnes részlegben töltöttük,azt hiszem ezt ki lehetett találni!Mivel engem nem lehet masszírozni,így Miki 1 órás teljes testmasszázst kapott!!!A kis mákos!.Persze előtte megnéztem a csajt akivel eltűnt.Olyan szépen sütött a nap h kicsit napoztam is,a tetőablakokon szépen jött a jó meleg befelé!!!Délután biliárdoztunk is,utoljára még gimiben játszottam,ahhoz képest nem is bénáztam sokat.

Ebédre azért beültünk az étterembe,pedig számítottunk rá hogy a vacsora ismét jó sok lesz.....Mivel megérkeztek a hétvégére e vendégek,így svédasztalos volt a vacsi...hát én kb fél óráig gondolkoztam h mit kóstoljak meg!Inkább nem is gondolok rá,mert összefut a nyál a számban.
Tehát ez volt a soproni kiruccanásunk,a szombati nap is hasonlóan telt mint a pénteki,de sajna haza kellett jönni. Egyetlen negatívumként csak azt tudnám említeni,hogy a pincérek túlságosan nyájasak voltak...a végén már idegesített h mindenhez hozzátette hogy tessék parancsolni hölgyem.
2009.01.24.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése