2009. július 7., kedd

Első CTG!

Ma sor került az első CTGre is!Hát elég kényelmetlen volt 25 percig az oldalamon feküdni...persze Iza bealudt az elején.Pedig én reggeliztem,ettem csokit is...De felébresztettük és aztán oké volt minden!Rakok is róla képet,kíváncsi vagyok a következő hetekben hogy alakul majd...főleg ami a fájásokat illeti.


A jövőhét fárasztó lesz!Hétfőn védőnő,kedden felkészítő,csütörtökön CTG+UH+doki!Na és jövőhéten töltöm a 36.hetet is!Huuu de rohan az idő!!!

Pár napig Karcagon voltam.Rossz volt hogy nem tudtam semmit csinálni...csak aludtam meg ücsörögtem.Pedig szívem szerint raktam volna a falat...na de ez van!Ma meg a hülye front miatt volta szarul.Eléggé feszül a pocim,és nem akar elmúlni.Iza is rugdos közben ezerrel!A hétvégén megint csinálok pocak fotót,bár szerintem nem nő már látványosan,csak más lesz a formája.1-2 napig most megint lenn volt,nem tudom ez mitől változik ilyen sűrűn.


2009.03.26.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése