2009. július 7., kedd

Tejecske

Lassan 6 hetesek vagyunk,azt hiszem meg is volt az a bizonyos növekedési ugrás.Leginkább Iza szokásaiban,napirendjében mutatkozott meg a változás!3 napja nappal is alszik egy hosszabbat!12kor eszik és kb fél5kor kel.Éjjel továbbra is megmaradt a hosszabb alvás.7körül fürcsi,aztán 8 körül elalszik a vacsi után és csak hajnalban kel olyan 3 körül.majd 6-7 körül reggel.
Ennyi alvás következtében nekem csökkent a tejem...igazság szerint elrontottam ott h amikor nem kelt fejnem kellett volna,de mindig reménykedtem h mindjárt felébred,vagy ébreszteni kellett volna 3 óra múlva.De én sose keltettem eddig,nincs szívem felébreszteni...szóval most ez van.de vettem homeós cuccot,remélem beválik,2.napja szedem,azt hiszem javul a helyzet megint.Addig meg pótlom neki a lefejt tejből,szerencsére eddig nem éhezett.
Kíváncsi vagyok h mikor lesz a következő változás a pici életében,akkor igyekszem gyorsabban reagálni rá!

2009.06.03.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése