2009. július 7., kedd

34.hét történései

Én már megint dokinál voltam.Írtó elfoglalt vagyok mostanság.A lényeg hogy minden oké,méhszáj zárva.Semmi nem utal arra hogy elöbb jönne Iza!Bár én még reménykedem az április utolsó hetében...aztán lehet majd úgy kell beindítani!
Következő héten csütörtökön CTG!Remélem h sikerül elsőre és nem alszik be a kisasszony!2 hét múlva újabb CTG és + UH!Ezek már mind a kórházban lesznek!

A hülye frontok miatt azért egyre többször keményedek,van h a levegőt is nehezen veszem már.És a hosszabb séták is a múlté!1 óra alatt már elfáradok...de ha menni kell hát menni kell!


Megnéztük a szülőszobát is!Nekem bejött!Majd bemásolom amit erről írtam a fórumba,mert lusta vagyok még egyszer beírni.
Most megint egyedül amúgy.Miki Karcagon.Remélem hogy holnap én is tudok utána menni!Aztán már sehova!
És egy betöltött 33.heti kép rólam!



2009.03.21.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése