2009. július 7., kedd

Újabb vizsgálatok!

Ismét voltam a védőnőnél!
Elkönyvelt mindent!Beírta h 2 kilót híztam eddig...ezen mindig aggódom,de amíg szépen növöget a baba,nagy baj nem lehet.Max nem lesznek plusz kilóim szülés után!Na nem mintha ezzel foglalkoznék majd,szoptatás alatt úgyis lemenne!
Megbeszéltük h az első NST után hívom és kijön hozzánk.Hoz jó sok receptet amit ki kell váltani a babának!Illetve átbeszéljük a babakelengyét is!Hát remélem hogy nem mond olyat ami nincs....semmi kedvem már olyankor vásárolgatni!

Voltam a kórházban is uhn!
Jaj ez a süket bácsika....szegénynek mindent 2szer kellett elmondani!Amúgy csak jól felhúzott...igaz h semmi baja a babának,de úgy csinált mintha belehalna abba h engem megint elküldtek uhra!
A vesetágulat úgy néz ki elmúlt!Csinált flowmetriás vizsgálatot is,ott is minden oké,már amennyire értek hozzá...A következőket mérte:
  • BPD:79mm
  • HC:270mm
  • AC:265mm
  • FL:60mm
Persze ezek alapján meg kisebb,bár ha azt nézzük h épp túllépem a 150 cm-t,valószínű h nem fogok 5 kilós babát szülni.Azt hiszem az nem is menne.Hétfőn megyünk 4Dre is,nem bírtam magammal,muszáj látnom még egyszer!Aztán már csak kinn találkozunk!!!Remélem h szép kis képet kapunk majd róla,na meg vmi normális méreteket!

Járok szülésfelkészítőre is!Nagyon hasznos dolog!Már a légzőgyakorlatokat is megmutatták!Azt még tökéletesítenem kéne itthon!Aztán 17én megyek a szülőszoba látogatásra!Már nagyon várom azt is!



2009.03.08.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése